Bankrekening : BE70 7352 2105 7025 BIC: KREDBEBB --- Bank adres : OKRA MEEUWEN, 3670 Meeuwen. Klik hier voor contactname.

maandag 14 september 2015

Fietsvakantie in " Arcen in Nederland "

Fietsvakantie naar Arcen.

Na een druk bijgewoonde infonamiddag in 't Heem te Meeuwen, schreven uiteindelijk 16 van onze OKRA-leden in voor een 5-daagse fietsvakantie naar Arcen.Geniet je van een fikse wandel- of fietstocht, word je bekoord door de charmes van een folkloristisch cafeetje of gaat je interesse uit naar waardevolle monumenten en parken? Arcen heeft het allemaal!

DAG 1-maandag 7 september 2015
Vertrokken wij onder begeleiding van Jan Geuns naar ons hotel De Maasparel in Arcen.Onze eerste rit ging via Thorn vervolgens langs de Maas tot Venlo om na 92 km toe te komen in ons Hotel.
S'avond kregen we nog een volledige maaltijd.

DAG 2-dinsdag 8 september 2015.
8u00 ontbijtbuffet en het ophalen van ons lunchpakket voor 's middags.
Om 9u30 iedereen aan de start. Deze keer gaat de tocht richting Park der Maasduinen vervolgens naar Well en Werllerlooi het hart van Hammert en zo weer terug naar ons Hotel 50 km
Om 15.00uur zijn we gezamelijk de tuinen van Arcen gaan bezoeken. (Zeker doen het is de moeite)

DAG 3-woensdag 9 september 2015.
Om 9u30 geladen met onze pic-nic, vertokken we naar Venray en die dag hadden we 65km.
Om 18.00uur u was iedereen present om te genieten van een heerlijke avondmaaltijd,daarna ging iedereen een kleine wandeling doen anderen legde een kaartje.

DAG 4-donderdag 10 september 2015.
Vandaag was het onze Top dag de bezoeken waren aan uitgestrekte bloemenvelden en groentenvelden en serres zo groot als 4 voetbalvelden.
Om daarna toe te komen aan een groot Atraktie park met de mooie naan "Toverland in Sevenum"
Een heerlijke tocht was van 67 km.
's Avonds een welverdiende maaltijd.

DAG 5-vrijdag 11 september 2015.
Na een heerlijk ontbijt was het tijd om onze koffers terug in te pakken en de fietsen met neus richting Meeuwen te zetten.
Niet te geloven, reeds de laatste dag van deze fijne vakantie.
Om 9u30 vertrokken we voor een laatste fietstochtje door de groene omgeving (80 km)
Iedereen hartelijk bedankt die hebben meegewerk aan deze mooie fietsvakantie.

Een geslaagde en gezellige vakantie.